Anasayfa » Seks Hikayeleri » Ablamın Hayvan Kocası Bana Tecavüz Etti
Ablamın Hayvan Kocası Bana Tecavüz Etti
Ablamın Hayvan Kocası Bana Tecavüz Etti

Ablamın Hayvan Kocası Bana Tecavüz Etti

19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanınkarşısındaydım.kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz geceliğinigiymiş kendimle oynuyodum. tüysüz bedenimi, bacaklarımı seyrediyor dudaklarımıboyayıp ne kadar hoş olduğumu düşünüyodum. ablamda eniştemde konutta yoktu.eniştem gece güvenlikçisiydi. ablamsa annemlerdeydi.geceliğin…

19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanınkarşısındaydım.kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz geceliğinigiymiş kendimle oynuyodum. tüysüz bedenimi, bacaklarımı seyrediyor dudaklarımıboyayıp ne kadar hoş olduğumu düşünüyodum. ablamda eniştemde konutta yoktu.eniştem gece güvenlikçisiydi. ablamsa annemlerdeydi.geceliğin eteklerini sıyırıp arkamı aynaya döndüm.m. kalçalarım dolgun vekalkıktı. ellerimle kalçalarımı ayırıp taze popomun arasını ortayaçıkardım.deliğim küçücüktü. hafif kırmızımsı, yumuk dudaklar gibiydi. okuldaoynaştığım bikaç çocuktan başka kimseye siktirmemiştim. yatağa uzandım vekendime seksi pozlar vermeye başladım. parmağımı ağzımda nemlendirip deliğimiparmaklamaya başladım. üzerimdeki saten geceliğin kayganlığı beni daha da tahrikediyo içim kıpır kıpır oluyodu.

Yüzüstü uzanmıştım. saten beyaz gecelikbacaklarımdan sıyrılmış, kalçalarım tamamen üryandı. ıslak deliğime soktuğumorta parmağımla popomu zevklendirirken değişik elimlede kalçalarımı ayırmayaçalışıyodum.biden bi kapı sesi duydum. arkama döndüğümde kapıda eniştemin beniseyrettiğini gördüm.kıpkırmızı olmuş utancımdan ne yapacağımı afallamıştım. ayağakalktım. eniştem ne kadarına izlemişti? yanıma geldi ve sertçe bi tokat attıbana.
sonra sarıldı ve öpmeye başladı. kaçmaya çalıştım ama sıkı sıkı sarıldı.dudaklarımı öpmeye başladı. kalçalarımı okşuyo bi yandan da kalçalarımı sıkıyoacıtacak kadar sertçe ayırıyo parmaklamaya çalışıyodu. ıslanmış daracık deliğimesokmaya çalıştığı parmakları canımı acıtıyodu.

Birden bana vazgeçti ve soyundu.korkuyodum ama ağzımdan tek kelime çıkmıyodu. külodundan sıyrılıp dikilenkocaman sikini gördüğümde fobim daha da arkasıydı. asla yiyemeyeceğim kadarbüyüktü. omuzlarımdan yakalayıp sertçe arkamı çevirdi ve arkadan sarılıp boynumuemmeye başladı. iri siki kalçalarıma yapışmıştı. boynumu emmmesi zevkvermeye başlamıştı ama fobim geçmemişti. iri kızarmış siki tazecik bembeyazkalçalarıma baskı yapıyo sıcaklığı içime fobi veriyodu. sonra beni yatağa itti ve domalttı. çok korkuyodum. sikmeye çalışacaktı. kaçmayaçalışınca kalçama çok sert iki tokat attı. çok canım yanmıştı.üzerime bastırdı vesikinin ucunu kalçalarımın arasına soktu.girmemişti ama sikinin iri başıdeliğimin üzerine baskı yapıyo eniştemse kulak boynumu öpüyo, emiyo sertısırıklar atıyodu. korktuğum için arkamı sıkıyodum.

Kavrayınca doğruldu veparmağını tükürükledi ve popoma soktu. canım yanmıştı.orta parmağını götümesokup çıkarmaya başladı.genişletmeye çalışıyodu.popomu hür vazgeçip acıyıazaltmaya çalıştım.azıcık işe yaradı.parmakları çok güçlüydü.iki eliylekalçalarımıiyice ayırıp deliğime baktı ve iyice tükürükledi. iki parmağınıakmaya başladı. deliğim azıcık daha hafiflemişti ve tat almaya başlamıştı amahala canım yanıyodu. parmaklarını çıkarıp sikini tekerrür deliğime dayadı.birazbastırınca sikinin başı girer gibi olmuştu ama canım feci yanmıştı.kazık gibisiki karşısında popom çok taze kalıyodu.sokamayacağını kavrayınca yatağa uzan!dı ve .bakma lan, yala!. dedi. ağzıma güç sığıyodu. yalamaya başladım.aslındatadı kokusu çok hoştu. 69 biçiminde üstüne oturttu ve ben sikini emerken okalçalarımı okşuyo elleriyle ayırıp deliğimi seyrediyo bi yandanda parmaklarıylakıçımı genişletmeye çalışıyodu.

Ablam heran gelebilirdi.o gelmeden işinibitirmek istiyodu.sikini daha iştahla yalamaya başlayınca solukları hızlanmıştı.ıslak popomda soluklarını hissediyodum. canım sürüklemeye başlamıştı ama enişteminsiki alamayacağım kadar büyüktü. kaldırdı beni ve yüzüsyü yatırdı. karnımınaltına bi yastık koydu.az evvel ağzımda titreyen koca siki gıdaydım. kurtuluşumyoktu. olabildiğince kendimi hafifletip kalçalarımı sıkmadan acımıazaltmalıydım. popomu elleriyle ayırıp azıcık daha tükürükledi. sikinin ucunudeliğime koyduğunda gerçeğinde sikilmeyi ne kadar istediğimi farkettim.yavaş yavaşsikini popoma sokmaya başladı. acılarla karmaşık gelen zevklenmeler tesellimoluyodu.yarıya kadar sokmuştu.sokup çıkarmaya başladı. götüm ayrılıyodu sanki.arada bir çıkarıp tekerrür sokuyo deliğimin

Sex öyküleri Girişini daha darahatlatıyodu. sonra üzerime eğilip giriş çıkışlarını süratlendirdi. nefeslerienseme vuruyodu. azıcık yavaşladı ve sikini geri sürükleyip bir daha soktu.daha derinesokmuştu. titreyerek boşalmaya başladı. içimi doldurmuştu. sikini çıkarırken bikısmıda deliğime kalçalarıma fışkırdı. kalktı ve apar topar giyinmeye başladı.ben ablamın yatağında yüzüstü uzanmış, sikilmiş götümde menilerle kalakalmıştım.gecelik sırtıma kadar sıyrılmış boynumda ısırıkların acısıyla tecavüze uğramışgibiydim. eniştem .kalk lan ivedi giyin uyuma öyle kaltak gibi. dedi. kalkıpgiyindim. beş dakika sonra ablam geldi. eniştemle tek kelime konuşmadım. evdençıktım.

Hakkında admin

Önerilen Hikaye

Yurt Dışında Zorlanarak Escortluk Yapan Gençlerin Öyküsü

Escort Piyasasında Yeni Sayfa Açmış Kızın Hakkında

Merhabalar herkse burada hakkımda olan naif bir öykü paylaşacağım bu öyküm tamamı reel ve sizlerin …

14 Yorumlar

  1. Çok başarılı bir site olmuş tebrikler

  2. Seni sike sike bayıltmak isterdim.

  3. Oha amk. Harbi mi la

  4. Filinta mahsun

    Okurken ben 2 posta boşaldım amk adam nasıl bu kadar geç boşaldı anlamıyorum

  5. Harbiden insanın canını çektiriyorsun, Nasıl bir hikaye anlatma şeklidir o! Gerçek mi peki?

  6. Böyle pespembe bir amcık daha önce görmedim desem yeridir

  7. Okurken ben 2 posta boşaldım amk adam nasıl bu kadar geç boşaldı anlamıyorum

  8. Gerçek mi bu ya?

  9. İnsanın inanası gelmiyor ama gerçekten böyle bir şeye ya.

  10. Nasıl bir orospu çocuğusun sen ya!

  11. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  12. Semtte yazsaydında sosyal medyadan bulaydık karıyı 😛

  13. Haftasonu yeni düşürdüğüm hostes ile birlikte olmadan önce fantezi dünyamı genişlettiğiniz için teşekkür ederim.

  14. Oha amk. Harbi mi la

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir