HİKAYELER
Anasayfa » Aldatma Seks Hikayeleri » Lisede Beğendiğim Adamla Tuvalette Beraber Olduk
İşverenimin Seksi Karısını Kesintisiz Sikiyorum
İşverenimin Seksi Karısını Kesintisiz Sikiyorum

Lisede Beğendiğim Adamla Tuvalette Beraber Olduk

Adım Yasemin. liseden 6 sene evvel mezun olmuş bir genç kızım. Bu öykümü ise mektep senelerimden dostum olan biri ile yaşadım. Okul (mektep) bitince herkes kendi yaşamına bakmaya başlamıştı. Ama ben yeniden de mektepten kalan dostlarımla…

Adım Yasemin. liseden 6 sene evvel mezun olmuş bir genç kızım. Bu öykümü ise mektep senelerimden dostum olan biri ile yaşadım. Okul (mektep) bitince herkes kendi yaşamına bakmaya başlamıştı. Ama ben yeniden de mektepten kalan dostlarımla görüşmeye devam ediyordum. Hatta bazen hep beraber buluşur ve bi yerlere giderek eğleniyoruz. Başka Bir Deyişle lise seneleri unutulmaz derler ya ben hala o seneleri andırmayı seviyorum. Geçen sene kesintisiz buluştuğumuz gruptan 4 şahıs evlendi. E onlar evlenince bu sene hep beraber tekerrür bi gece ayarladık ve buluşma partisi organize ettik. O senelerde çok sevdiğim biri vardı. Bizim grubumuzdaydı ama geçen sene oda evlenmişti. Lise senelerimde bi cinsli açılamadığım adam bide evlenince benim işim hepten bitmişti. Son buluşmada onu görünce konutlu olmasına karşın yeniden duygularım kabardı. Zati o senelerden beri onunla sikişmek için can atıyordum bu kez iyice azdım. O gece buluşmaya karısını da getirmişti. Ama aralarında ki muhabbetten ve birbirlerine tavır şekillerinden bir mesele olduğunu kavrayabiliyorduk. Bu mevzu hakkında hiç kimseden ses çıkmasa da ben uygun bir zaman onunla konuşup konutluluğunda bir mesele olup olmadığını sormak istiyordum. Neyse o gece hep beraber eğlenmeye başladık. Evvel hep beraber yemek yiyip daha sonra bi şeyler içebileceğimiz bi mekana gittik. Orda sohbet ederken kesintisiz geçmiş mevzular açılıyordu. Bi ara ben lavobaya gitmek istediğimi söyledim o da bana eşlik edebileceğini söyledi. Zira içkinin tesiri ile sallanıyordum. Hakikatinde bir şahıs daha gelecekti ama ben kimsenin gelmesini istemedim zira onunla konuşacaklarım vardı. Neyse tuvaletin önüne geldik ve sohbet etmeye başladık. Evluluğunda pek mutlu değil misin diye sordum. O da bu suali neden sorduğumu sordu. Sanki birbirinize karşı azıcık soğuksunuz aranız pek iyi değil gibi dedim. Oda direk içindekileri dökerek bu akşam gelmek istemedi aranızdan birine aşık olduğumu ve hala unutamadığımı düşünüyor dedi. Bu gece ile alakalı da kafasında senayolar kuruyormuş. Ben yeri gelmişken direk söyledim ve hakikatinde karın haklı ben seni beğeniyorum ve senelerdir söyleyemedim ama yeri gelmişken söyleyeyim dedim. Öylece sustu hiç bişey söylemedi. Sonra hakikatinde bana seni seviyordum ama karşılık alabileceğimi sanmadığım için hiç mevzusunu dahi açmadım dedi. Ama o artık evlenmişti aramızda fotoğrafı bi şey olması olası değildi. Fakat ben gayriresmi de olsa onunla bi şeyler yaşamak için can atıyordum. Bu gece ona kendimi siktirmeyi kafama koymuştum. Hemen usuma tuvaletler geldi. Zati mekan çok da kalabalık değildi. Bi de manili tuvaleti vardı ki bu iş için en ideal yer orası olacaktı. Evvel tuvalete girip kendimi siktirmek için hazırlandım. Hemen onu elinden yakalayıp manililer tuvaletine soktum. O bana yapma filan dedi ama azmıştım onunla kesinlikle sikişmeliydim. Dudaklarından öperek elimi sikine attım. Hem sikini okşuyor hem de seni istiyorum sik beni nolur yalnızca sikmeni istiyorum senden başka hiçbir temennim yok dedim. Hem bunları söylüyor hem de sikini okşamaya devam ediyordum. Artık o da direnemedi ve hemen sikini çıkardı. Kafamı sikine doğru bastırdı. Hemen tuvaletin içerisinde dizlerime çöktüm ve ağzımı açarak sikini sokmasını beklemeye başladım. Sikini evvel dudaklarımın üzerinde azıcık dolaştırdı ve sonra ağzıma soktu. Senelerdir beklediğim sik artık ağzımdaydı. Yalamak yetmiyor emmek istiyordum. Sikini boğazıma kadar sokmaya başladım. Soluk alamama karşın sikini vazgeçmeye hiç maksadım yoktu. Sikini daha çok yalayabilirdim ama zamanımız yoktu. Hemen eteğimi yukarıya sıyırdım ve klozete domaldım. Zati kaygan olan amıma sikini sokması hiç güç olmadı. Süremiz olmadığı için süratli süratli gidip geliyordu. 10 dakika böyle devam etti ve sikini ağzıma vererek çılgın gibi ağzıma boşaldı. Onun evlenmesi bizim için son değil bir başlangıç oldu.
 

Hakkında admin

Önerilen Hikaye

İşverenim karım ve ben Grup sex yaptık

Merhaba arkadaslar ben gaziantepten kürşat 27 yasindayim ve ozel bir sirkete satis muduruyum sizlere anlatmak …

52 Yorumlar

  1. Grup seks yaptığı videoyuda izlemiştim bu sitede, gerçekten mükemmel bir orospu

  2. Okurken ben 2 posta boşaldım amk adam nasıl bu kadar geç boşaldı anlamıyorum

  3. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  4. Gerçekten bunu yaptın mı lan?

  5. Gerçekten bunu yaptın mı lan?

  6. Haftasonu yeni düşürdüğüm hostes ile birlikte olmadan önce fantezi dünyamı genişlettiğiniz için teşekkür ederim.

  7. Tam bir yavşaksın yalnız he 😀

  8. Oldukça kaliteli ve başarılı bir hikaye olmuş.

  9. Oha amk. Harbi mi la

  10. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  11. Gecelik ne kadar istiyor bu ya, Neyse parası verelim bende böyle muamele istiyorum mk.

  12. Mükemmel ötesi bir hikaye gerçekten de bayıldıııım

  13. İnsanın inanası gelmiyor ama gerçekten böyle bir şeye ya.

  14. Oha amk. Harbi mi la

  15. Bende seks hikayemi paylaşmak istiyorum, Nereye gönderebilirim acaba? renklihikayeler.com un e posta adresi nedir

  16. Sabunlayıp sabunlayıp götten vurmak lazım o karıya.. Hakkını verememişsin sen!

  17. Tam bir yavşaksın yalnız he 😀

  18. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  19. Porno izlemekten sıkıldım, Karşıma renklihikayeler.com çıktı ve o gün, bugündür sizi takip ediyorum…

  20. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  21. Harbiden insanın canını çektiriyorsun, Nasıl bir hikaye anlatma şeklidir o! Gerçek mi peki?

  22. Böyle karı bulsam ömür boyu bırakmam vallahi.

  23. Bende seks hikayemi paylaşmak istiyorum, Nereye gönderebilirim acaba? renklihikayeler.com un e posta adresi nedir

  24. Gecelik ne kadar istiyor bu ya, Neyse parası verelim bende böyle muamele istiyorum mk.

  25. Sonunda hikayemi paylaşmışsınız, Başrol oyuncusu benim arkadaşlar. %100 gerçek başıma gelen olaydır.

  26. Seks hikayemi paylaştığınız için teşekkür ederim. İyiki varsınız RH ailesi!

  27. Oldukça kaliteli ve başarılı bir hikaye olmuş.

  28. Çıta gibi delikanlı

    Sabunlayıp sabunlayıp götten vurmak lazım o karıya.. Hakkını verememişsin sen!

  29. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  30. Sabunlayıp sabunlayıp götten vurmak lazım o karıya.. Hakkını verememişsin sen!

  31. Gecelik ne kadar istiyor bu ya, Neyse parası verelim bende böyle muamele istiyorum mk.

  32. Çıta gibi delikanlı

    Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  33. Bende seks hikayemi paylaşmak istiyorum, Nereye gönderebilirim acaba? renklihikayeler.com un e posta adresi nedir

  34. Azdım azdım bu mesajı sana yazdım.

  35. Profesyonel Seksci

    Böyle karı bulsam ömür boyu bırakmam vallahi.

  36. O göte bir koysam yaşlanmam heraldeeeee

  37. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  38. Gerçek mi bu ya?

  39. Haftasonu yeni düşürdüğüm hostes ile birlikte olmadan önce fantezi dünyamı genişlettiğiniz için teşekkür ederim.

  40. Harbiden insanın canını çektiriyorsun, Nasıl bir hikaye anlatma şeklidir o! Gerçek mi peki?

  41. Bende aynı şekilde hiç beklemediğim anda seks yaparken buldum kendimi..

  42. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  43. Gecelik ne kadar istiyor bu ya, Neyse parası verelim bende böyle muamele istiyorum mk.

  44. Benide alsanıza aranıza, Grup seks yapsak olmaz mı? mail adresimden ulaşabilirsiniz.

  45. Sonunda hikayemi paylaşmışsınız, Başrol oyuncusu benim arkadaşlar. %100 gerçek başıma gelen olaydır.

  46. Ofisime çağırdığım eskort kız ile birlikte okuduk ve aynı pozisyonları denedik. İkimizinde çok hoşuna gitti. Orgazm olmak için birebir.

  47. Tam bir yavşaksın yalnız he 😀

  48. Bende aynı şekilde hiç beklemediğim anda seks yaparken buldum kendimi..

  49. İnsanın inanası gelmiyor ama gerçekten böyle bir şeye ya.

  50. Filinta mahsun

    İnsanın inanası gelmiyor ama gerçekten böyle bir şeye ya.

  51. Okurken sikişe doydum resmen yaaaa

  52. Bacaklarına bittim karının yalnız çok iyi değil mi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir